𝕕𝕘𝕒𝕟𝕫𝕒𝕝𝕚𝕘𝕒𝕞𝕖

سایت 𝕕𝕘𝕒𝕟𝕫𝕒𝕝𝕚𝕘𝕒𝕞𝕖با بهترین قیمت

سایت 𝕕𝕘𝕒𝕟𝕫𝕒𝕝𝕚𝕘𝕒𝕞𝕖با بهترین قیمت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Standard Edition

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۰ ب.ظ

Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Standard Edition


پس از خرید، با در دست داشتن شماره سفارش از طریق “پشتیبانی آنلاین سایت” و یا از طریق آیدی تلگرامی پشتیبان سایت جهت تحویل و فعالسازی بازی در تماس باشید.

آیدی تلگرام پشتیبان:AmirHuntem@

تحت شبکه: استیم

نوع محصول: گیفت استیم

زبان: انگلیسی

منطقه بازی : آزاد

فعالسازی: توسط دی جی انزلی گیم

زمان تحویل: ۳۰ دقیقه تا ۲۴ ساعت

در بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Standard Edition که جزو جدیدترین ساخته‌های شرکت Ubisoft می‌باشد که در سبک اکشن و شوتر اول‌شخص طراحی و ساخته شده و کمپانی یوبی‌سافت در اول دسامبر ۲۰۱۵ این بازی را عرضه کرده است، تقابل نیرو‌های ضد‌تروریستی با تروریست‌ها برای نجات گروگان و یا خنثی‌سازی بمب، تنها روایت مختصری از داستان است که فقط زمینه‌ای برای ارایه یک گیم‌پلی جذاب به شمار می‌روند. در بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Standard Edition داستان در مورد تقابل گروه رینبو با نیرو‌های «White Masks» است که هویتی نامشخص دارند و در سراسر جهان به خراب‌کاری می‌پردازند. اهمیت کم‌تر داستان در آخرین نسخه  پر‌رنگ‌تر نیز شده و از آن‌جایی که شاهد یک اثر مبتنی بر همکاری تیمی و بازی چند‌نفره هستیم، داستان کم اهمیت‌ترین عنصر بازی به شمار می‌رود. ولی گیم‌پلی جایی است که بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Standard Edition حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. یوبی‌سافت در جریان معرفی بازی، آن را اثری «فاقد بخش داستانی» معرفی کرد که بر روی ارایه یک تجربه جذاب چند‌نفره تمرکز می‌کند. البته نبود بخش داستانی، به منزله نبود بخش تک‌نفره نیست و گیمر‌ها می‌توانند به تنهایی مراحل آموزشی را برای حرفه‌ای شدن در بازی پشت سر بگذارند یا حالت «Terrorist’s Hunt» را به همراهی هوش مصنوعی بازی کنند. ولی تا زمانی که بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Standard Edition را به همراه دوستانتان بازی نکنید، لذتی از آن نخواهید بود.

طبق جدیدترین جدول منتشر شده از سمت یوبی‌سافت می‌توانید تفاوت نسخه‌های مختلف بازی را مشاهده کنید و پیشنهاد می‌شود تا حد ممکن نسخه‌های بالاتر این بازی را تهیه نمایید.

قیمت:2300,000 تومان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۱
amir huntem

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی