𝕕𝕘𝕒𝕟𝕫𝕒𝕝𝕚𝕘𝕒𝕞𝕖

سایت 𝕕𝕘𝕒𝕟𝕫𝕒𝕝𝕚𝕘𝕒𝕞𝕖با بهترین قیمت

سایت 𝕕𝕘𝕒𝕟𝕫𝕒𝕝𝕚𝕘𝕒𝕞𝕖با بهترین قیمت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

Forza Horizon 4

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۱ ب.ظ










پس از خرید، با در دست داشتن شماره سفارش از طریق “پشتیبانی آنلاین سایت” و یا از طریق آیدی تلگرامی پشتیبان سایت جهت تحویل و فعالسازی بازی در تماس باشید.

آیدی تلگرام پشتیبان: AmirHuntem@

تحت شبکه: مایکروسافت

نوع محصول: گیفت

زبان: انگلیسی

منطقه بازی : آزاد

فعالسازی: توسط دی جی انزلی گیم

معرفی مختصر بازی Forza Horizon 4

علاقمندان به بازی های سبک اتومبیلرانی بدون تردید با سری بازی های Forza Horizon آشنایی دارند. جدیدترین نسخه این سری از بازی ها Forza Horizon 4 نام دارد و این بار با گیم پلی بسیار غنی تر و گرافیکی بی‌نظیر منتشر شده است. این بازی بسیار اعتیادآور بوده و امکان ندارد که شما از آن خوشتان نیاید.

سی دی کی اورجینال بازی Forza Horizon 4

یکی از اصلی ترین نقاط قوت بازی Forza Horizon 4 مربوط به تنوع باورنکردنی اتومبیل های آن می‌شود. در این بازی بیش از 450 نوع خودروی مختلف طراحی شده که هر یک از آن ها بنا به سلیقه و نیاز کاربر قابل شخصی سازی و ارتقاء هستند. در این بازی یک بخش اختصاصی با نام Route Creator ارائه شده که به گیمرها اجازه می‌دهد مسیرها و مسابقاتی را بنا به سلیقه شخصی خودشان بسازند.

بازی Forza Horizon 4 شامل مدهای آنلاین و آفلاین می‌شود و در هر یک از سرورهای آن چیزی در حدود 72 گیمر قادر به رقابت با هم خواهند بود. در بازی Forza Horizon 4 یک سیستم آب و هوای دینامیک طراحی شده که منجر به تغییر وضعیت آب و هوا و شب و روز می‌شود و بر جذابیت های بازی می‌افزاید.

سی دی کی اورجینال بازی Forza Horizon 4

به طور کلی اگر علاقمند بازی های سبک اتومبیلرانی و مسابقه‌ای باشید، شک نکنید که عاشق بازی زیبای Forza Horizon 4 خواهید شد. فروشگاه سی دی کی سل، سی دی کی اورجینال بازی Forza Horizon 4 را با ضمانت کارکرد در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

تحویل سی دی کی اورجینال بازی Forza Horizon 4 چقدر زمان می‌برد؟

سی دی کی اورجینال بازی Forza Horizon 4 ظرف مدت زمان 15 دقیقه الی 3 ساعت به آدرس ایمیل مشتریان گرامی ارسال خواهد شد. دقت داشته باشید که اگر CD Key بازی را در دوره پیش فروش خریداری کنید، سی دی کی در روز انتشار بازی برای شما ایمیل می‌شود.

چگونه از ضمانت کارکرد CD Key بازی Forza Horizon 4 بهره‌مند شویم؟

برای بهره‌مند شدن از ضمانت کارکرد سی دی کی اورجینال بازی Forza Horizon 4 کافیست در حین اضافه کردن محصول به سبد خریدتان تیک گزینه نصب و راه اندازی کلید بازی توسط پشتیبانی سایت Forza Horizon 4 را بزنید و بعد از خرید از طریق پشتیبانی فروشگاه با ما ارتباط برقرار کنید. در این حالت سی دی کی اورجینال بازی با ضمانت توسط تیم پشتیبانی ما در اکانت مایکروسافت شما فعال می‌شود.

سی دی کی اورجینال بازی Forza Horizon 4

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Forza Horizon 4 در کامپیوتر:

  • نسخه 64 بیتی ویندوز 10
  • پردازنده Intel Core i7-3820 یا AMD FX-9590
  • رم 12 گیگابایتی
  • کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 480 4GB
  • دایرکت ایکس 12
  • 55 گیگابایت فضای ذخیره سازی آزاد
  • قیمت:678,000 تومان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۲
amir huntem

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی