𝕕𝕘𝕒𝕟𝕫𝕒𝕝𝕚𝕘𝕒𝕞𝕖

سایت 𝕕𝕘𝕒𝕟𝕫𝕒𝕝𝕚𝕘𝕒𝕞𝕖با بهترین قیمت

سایت 𝕕𝕘𝕒𝕟𝕫𝕒𝕝𝕚𝕘𝕒𝕞𝕖با بهترین قیمت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

Cyberpunk 2077

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۵ ب.ظ

Cyberpunk 2077

پس از خرید، با در دست داشتن شماره سفارش از طریق “پشتیبانی آنلاین سایت” و یا از طریق آیدی تلگرامی پشتیبان سایت جهت تحویل و فعالسازی بازی در تماس باشید.

آیدی تلگرام پشتیبان: AmirHuntem@

تحت شبکه: اوریجین

نوع محصول: سی دی کی اوریجین

زبان: انگلیسی

منطقه بازی : آزاد

فعالسازی: توسط دی جی انزلی گیم

با پیش خرید این بازی محتویات زیر را دریافت خواهید کرد:
Art Booklet
Game Soundtrack
Wallpapers for Desktop and Mobile
Cyberpunk 2020 Sourcebook

 

بازی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۱۲ معرفی شده بود و پس از ۶ سال بالاخره در E3 تریلر و گیم پلی آن به نمایش گذاشته شد و همه را شگفت زده کرد . این بازی جهان باز نقشه ای بسیار بزرگتر از بازی معروف و زیبای The Witcher 3 دارد . بازی سایبرپانک یک بازی اول شخص است اما برخی اوقات در هنگام رانندگی و تیر اندازی سوم شخص می شود . اسم شخصیت اصلی بازی وی ( V ) است که می توانید جنسیت، مدل مو، صورت، بدن لباسش و … را تغییر دهید . برای تغییر و یا آپگرید ( ارتقاء ) وسایل و تکنولوژی هایی که دارید باید با پیش ripperdoc ها در بازی، بروید . البته می توانید از بازار سیاه نیز اسلحه ها و … را خریداری کنید . شما در این بازی می توانید پشت اشیاء پناه بگیرید، هنگام تیر اندازی نشونه گیری کنید و روی زمین و دیوار ها بدوید . می توانید دو بار پشت سر هم بپرید . اگر تیغه هایی مخصوص خریداری کنید حتی می توانید از دیوار ها هم بالا بروید .

در نقشه فوق العاده بزرگ این بازی می توانید با استفاده از موتور ها و ماشین ها به نقاط مختلف سفر کنید . یکی دیگر از ویژگی های جالب این بازی وجود ماشین های خودکار است که به صورت اتوماتیک حرکت می کنند و شما می توانید روی شلیک کردن به دشمنانتان تمرکز کنید . چرخه ی روز و شب و آب و هوا های مختلف ( بارانی، برفی و … ) روی حرکات بازیکنان دیگر تاثیر می گذارد . می توانید آپارتمان های مختلفی را در بازی بخرید .

برخی از شخصیت های موجود در بازی به زبان های دیگری به جز انگلیسی صحبت می کنند که برای فهمیدن زبان آنها می توانید وسیله ی مترجم در بازی خریداری کنید . با انجام مراحل اصلی بازی می توانید تجربه ی بیشتری کسب کنید و با انجام مرحله های فرعی می توانید “اعتبار خیابانی” بدست می آورید که می توانید مهارت های مختلفی را باز کنید، آپارتمان هایی را در بخش های مختلف بخرید و از فروشنده ها تفنگ و … خریداری کنید . شخصیت هایی در بازی وجود دارند به نام تعمیرکار ( Fixer ) که به شما مرحله های فرعی را می دهند . همچنین یک سری شخصیت ها وجود دارند که در طول بازی و هنگام انجام مراحل شما را همراهی می کنند . برخی خوردنی ها مانند نوشیدنی ها و … باعث می شود 

قیمت:478,000 تومان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۲
amir huntem

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی