𝕕𝕘𝕒𝕟𝕫𝕒𝕝𝕚𝕘𝕒𝕞𝕖

سایت 𝕕𝕘𝕒𝕟𝕫𝕒𝕝𝕚𝕘𝕒𝕞𝕖با بهترین قیمت

سایت 𝕕𝕘𝕒𝕟𝕫𝕒𝕝𝕚𝕘𝕒𝕞𝕖با بهترین قیمت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

Rainbow Six Siege - Year 4 Pass

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۲ ب.ظ

Rainbow Six Siege - Year 4 Pass

پس از خرید، با در دست داشتن شماره سفارش از طریق “پشتیبانی آنلاین سایت” و یا از طریق آیدی تلگرامی پشتیبان سایت جهت تحویل و فعالسازی بازی در تماس باشید.

آیدی تلگرام پشتیبان: AmirHuntem@

تحت شبکه: استیم

نوع محصول: گیفت استیم

منطقه بازی : آزاد

فعالسازی: توسط دی جی انزلی گیم

زمان تحویل: ۳۰ دقیقه تا ۲۴ ساعت

با خرید این محصول به محتویات زیر به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت

کمپانی یوبیسافت سیزن‌پس سال چهارم بازی Rainbow Six Siege را در دسترس کاربران قرار داده است. بازیکنان همانند سیزن‌پس‌های سال گذشته می‌توانند با پرداخت ۳۰ دلار، سیزن پس سال چهارم را خریداری کنند. با خرید این سیزن پس، به هشت اپراتور جدید بازی در طول سال ۲۰۱۹ هفت روز دسترسی زودهنگام خواهید داشت. از طرفی نیازی نیست از طریق پول داخل بازی آن‌ها را خریداری کنید. این در حالی است که بازیکنانی که سیزن‌پس را خریداری نکرده‌اند، باید از طریق پول داخل بازی اپراتورها را خریداری کنند.جدا از این تغییرات، خریداران آیتم‌های انحصاری مختلفی نظیر هشت لباس فرم جدید و Lava 6 Charm را دریافت می‌کنند. همچنین کاربران تا پایان ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ پنج درصد تخفیف برای تمامی آیتم‌های داخل فرشگاه بازی دریافت خواهند کرد. در انتها مشخص شده است که اگر تا تاریخ ۱۳ اسفند ماه (سه مارس ۲۰۱۹) سیزن‌پس سال چهارم بازی Rainbow Six Siege را خریداری کنید، پوسته Volcano Signature را برای اسلحه خود دریافت می‌کنید،با خرید سیزن پس Rainbow Six Siege  Year 4 Pass از فروشگاه گیم پلازا، می‌توانید این محتویات اضافه بسیار جذاب را بدون محدودیت در اکانت خود فعال و از انجام آن لذت ببرید.

قیمت:315,000 تومان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۱
amir huntem

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی